Buyer's auction No. 534961 
Upgrade of the data center server equipment for the needs of OAO ESK RusHydro (Lot No. 2-POS-2015-ESK)

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Upgrade of the data center server equipment for the needs of OAO ESK RusHydro (Lot No. 2-POS-2015-ESK)
(Modernizations)

OKDP category:7244000 
OKVED category:
Деятельность по созданию и использованию баз данных и информационных ресурсов;
Quantity:1 ед
Unit price of the goods (services) in the lot:900 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Initial lot price:900 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Date of commencement of registration:
Bid submission deadline:31.07.2015 12:00
Auction start date:18.08.2015 12:00 (Будут внесены изменения, рассмотрение заявок не завершено)
Date of tender closing:18.08.2015 13:00 (was extended by 8 sec)
Last edited:10.07.2015 10:03
Organizer (Initiator):AO «ESK RusGidro»
The customer's postal address:117393, Россия, г. Москва, ул. Архитектора Власова, д. 51
The customer's location:117393, Россия, г. Москва, ул. Архитектора Власова, д. 51
Contact email address:bryksinaLV@gmail.com
The customer's contact telephone number:+7 (495) 775-90-56
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Two-stage procedure
The procedure is held in two stages. At Stage 1 the bidders need to upload the file with the proposal based on requirements specified in the documentation for prequalification of bidders. On the basis of received proposals the organizer makes decision on allowing to the bidders access to the next stage (Stage 2).
:
Yes
Submission of quotations as part of submission of pre-qualification bids:Yes
Supplier should not be recorded in the register of mala fide suppliers
The Organizer has set a requirement as to the supplier's not being recorded in the register of mala fide suppliers. Supplier's compliance with this requirement shall be checked by the Organizer on their own.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 10 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 10 minutes from the time the last bid is submitted.
:
10 minutes
Payment terms:Оплата за поставку Оборудования производится в следующем порядке:
в течение 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания Договора при условии получения Заказчиком счета, выставленного Подрядчиком, Заказчиком выплачивается аванс Подрядчику в размере 30 % (тридцать процентов) от стоимости Оборудования;
окончательный расчет за поставку Оборудования в размере 70% (семидесяти процентов) от стоимости Оборудования, производится Заказчиком в течение 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания товарной накладной (ТОРГ-12) на поставку Оборудования, при условии получения Заказчиком счета, выставленного Подрядчиком.
Оплату за выполненные Работы Заказчик производит Подрядчику в течение 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания Сторонами Акта сдачи-приемки выполненных работ на основании выставленного Подрядчиком счета на оплату.
Terms of delivery:Срок поставки Оборудования: не более 3 (трех) недель с даты подписания Договора. Поставка Оборудования производится одной партией.
Срок выполнения Работ: не более 2 (двух) недель с даты поставки Оборудования. Работы выполняются в один этап.
Bid consideration place:117393, Россия, г. Москва, ул. Архитектора Власова, д. 51
Date and time of bids evaluation:17.08.2015 16:00
Date and time of announcement of the results:18.08.2015 16:00
Georeferencing:117393, Россия, г. Москва, ул. Архитектора Власова, д. 51
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31502555512
Results reports
Preliminary bids consideration results
Download file Протокол рассмотрении заявок и назначения аукциона по лоту 2-ПОС-2015-ЭСК.pdf (352 Kb)
Final results report
Download file Протоколы по лоту 2-ПОС-2015-ЭСК.rar (694 Kb)
Price according to the results of the bidding:882 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Status of auction:завершен.
Initial lot price: 900 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Step of auction:9 000,00 RUB
SellerDateBid amount, RUB
"SoftLain" PJSC (Bidder 8) 18.08.2015 12:06:48
Signed with e-signature
882 000,00 RUB (price excl. of VAT)
LANIT INCORPORATED (Bidder 9) 18.08.2015 12:01:03
Signed with e-signature
891 000,00 RUB (price excl. of VAT)
"SoftLain" PJSC (Bidder 8) 18.08.2015 12:00:08
Signed with e-signature
900 000,00 RUB (price excl. of VAT)
LANIT INCORPORATED (Bidder 9) 18.08.2015 12:00:08
Signed with e-signature
900 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Total bids: 4
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 18.08.2015 at 16:52 and selected the winner "SoftLain" PJSC – (Bidder 8) (Кутищев М.) submitting a bid dated of 18.08.2015 12:06 totalling to 882 000,00 RUB (price excl. of VAT)

Bidders

Bidders submitting bidsLatest bid
LANIT INCORPORATED (Bidder 9)891 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Signed with e-signature
"SoftLain" PJSC (Bidder 8)882 000,00 RUB (price excl. of VAT)
Signed with e-signature
Total bidders submitting bids: 2